Małe galerie, duże możliwości
Rynek galerii handlowych dynamicznie ewoluuje, a przy tym jest coraz
bardziej nasycony. Inwestorzy toczą zawziętą walkę o atrakcyjne
lokalizacje w strategicznych punktach wielkich miast, mierząc się z wysoką
konkurencyjnością. Sposób na wyróżnienie się i zbudowanie skutecznej
oferty sprzedażowej znalazła Grupa Hosso, właściciel kilkunastu galerii
handlowych, biurowców oraz inwestor odpowiedzialny na budowę parku
rozrywki Hossoland w Brojcach w województwie zachodniopomorskim.
Wielki potencjał małych miast
Galerie należące do Grupy Hosso zlokalizowane są w Barlinku, Gryficach,
Kołobrzegu, Policach, Świebodzinie, Białogardzie, Gubinie, Szczecinku,
Złocieńcu, Drawsku Pomorskim i Świdwinie. Na etapie realizacji jest także
galeria w Żarach. Wybór tych miejscowości jest nieprzypadkowy. Okazuje się,
że mniejsze miasta mogą mieć duży potencjał. - W mniejszych miastach centra
handlowe pełną bardzo ważną funkcję - społeczną. Rozbudowana oferta, którą
proponujemy klientom, zamienia je w miejsca nie tylko zakupów, ale i
rozrywki. To tutaj toczy się miejskie życie - mówi Karen Hovsepyan, wiceprezes
Grupy Hosso. - Nasze przestrzenie sprzyjają celom zarówno prywatnym, jak i
biznesowym - dodaje.
Lepsza dostępność
Założenia strategii rozwoju galerii handlowych Hosso i perspektywa rozbudowy
całej sieci są zdeterminowane tendencjami w zachowaniu nabywców.
Aktualnie konsumenci oczekują łatwej dostępności produktów i usług (a przede
wszystkim znanych marek modowych). - Dlatego właśnie koncentrujemy się na
tym, aby harmonizować różne gałęzie handlu, usług, rozrywki i innych funkcji
komercyjnych. Myślę, że naszym dużym atutem jest zdolność do skutecznego
skupiania tych wszystkich opcji w małych, lokalnych galeriach - mówi Hrayr
Hovsepyan, prezes Grupy Hosso.
Korzyści dla najemców
Wszystko wskazuje na to, że koncept handlowy Grupy Hosso jest trafnym
rozwiązaniem na lokalnym rynku. Przyciąga on uwagę nie tylko lokalnych
społeczności, ale także najemców zainteresowanych zajmowaniem
atrakcyjnych powierzchni handlowych. Wśród marek obecnych w centrach
znajdują się zarówno międzynarodowe sieciówki, jak i lokalni przedsiębiorcy.
Oferta jest mocno zróżnicowana, co szczególnie cieszy klientów, którzy w
jednym miejscu chcą załatwić wiele spraw (zakupy w sklepach, formalności w
punktach usługowych czy chwila relaksu w kawiarni).
Z perspektywą rozwoju
Grupa Hosso nieustannie się rozwija, wciąż poszukując nowych lokalizacji dla
swoich galerii. Specjalizuje się w kreowaniu komfortowych stref
sprzedażowych, w których biznes może prężnie się rozwijać i dostarczać
mieszkańcom regionu tego, czego najbardziej potrzebują: wielofunkcyjnych i
przyjaznych obiektów komercyjnych.
O nowej inwestycji Grupy Hosso - parku rozrywki Hossoland można dowiedzieć